I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Plzni na náměstí generála Píky 20, 32600.
Tel: 377 441 631, Email: info@scalp.cz
Reklamační formulář s Vámi rádi vyplní naši pracovníci přímo na pobočce .
Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno.
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:
Reklamace Scalp.cz
náměstí generála Píky 20, Plzeň 326 00.
Do zásilky přiložte průvodní dopis, který naleznete zde.
V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.
Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.